Mediaport
To firma specjalizująca się w sprzedaży butów i ubrań na zasadzie opartej o dropshipping. W swojej ofercie ma ponad 25 tys. sportowych modeli, które sprzedaje nie tylko w Polsce, lecz również na rynkach zagranicznych, m.in. w USA i Japonii. W ciągu 10 lat swojej działalności Mediaportowi zaufało ponad pół miliona klientów. Dzięki rzetelnej działalności należą do międzynarodowej organizacji certyfikującej Trusted Shops.
Działania w obszarze
Zakres
Do naszych zadań należało przede wszystkim stworzenie strony internetowej Mediaport, dzięki której nasz Klient będzie mógł skuteczniej pozyskiwać partnerów biznesowych. Skupiliśmy się nie tylko na warstwie wizualnej, lecz również na ciekawym "contencie" odzwierciedlającym charakter Mediaportu. Bardzo ważnym elementem było wnikliwe przepracowanie prezentacji ofertowych.
Rezultaty
Dzięki konsultacjom i wymianie doświadczeń wraz z Mediaportem stworzyliśmy liczne rozwiązania, które ułatwiają, a zarazem wzmacniają komunikację z potencjalnymi i już istniejącymi partnerami. Nasze działania projektowe dla Mediaportu były bardzo szerokie, dzięki czemu mogliśmy się wykazać na wielu nośnikach reklamowych.