adStone

ePR

Wizerunek marki w Internecie jest kluczowy dla jej sukcesu, a jest on efektem komunikacji, jaką prowadzi marka z szeroko rozumianym rynkiem. To wszystko w dużej mierze decyduje o tym, ile produktów sprzeda i ilu klientów zdobędzie na swoje usługi. Dlatego tak ważne jest dbanie o wizerunek, a ePR to kluczowy krok w kierunku budowana świadomości marki i pozytywnych z nią skojarzeń.

Co możemy Ci zaoferować w kwestii ePR?

  • Budowanie pozytywnego wizerunku w sieci (przyjazny pracodawca, ekspert w swojej branży, niezawodne produkty)
  • Zwiększanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów
  • Notatki prasowe, wywiady, porady eksperckie
  • Dystrybucja i publikacja materiałów prasowych
  • Kompleksowa strategia działań na wypadek kryzysu wizerunkowego
  • Monitoring marki na kluczowe dla klienta frazy (duszenie kryzysów w zarodku)
  • Wiarygodny marketing szeptany/wirusowy także w zakresie opinii
  • Mailing (przygotowanie szablonów i unikalnych tekstów)
  • Webinary (w tym także transmisje live poprzez kanały mediów społecznościowych)
  • Prowadzenie bloga firmowego
  • Akcje CSR – tworzenie wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie

Sprawdź nasze przykładowe realizacje z zakresu ePR

Pytania? Zadzwoń
505 900 661

Wypełnij formularz:




Przykładowe realizacje

Międzychód

Międzychód

Międzychód to uznana, tradycyjna marka FMCG, o zasięgu ponadregionalnym, obecna na rynku od ponad 100 lat.