GardenFlora
GardenFlora to jedna z największych hurtowni/sklepów ogrodniczych w Polsce, która sprzedaż prowadzi nie tylko stacjonarnie w Bydgoszczy, ale także poprzez prężnie funkcjonujący e-commerce. Dodatkowo współpracuje z wieloma centrami ogrodniczymi czy sklepami w całej Polsce. W swojej ofercie ma ponad 5000 produktów ogrodniczych najwyższej jakości. Atrakcyjna oferta cenowa i szeroki asortyment produktów sprawiają, że GardenFlora zyskuje coraz silniejszą pozycję na rynku ogrodniczym.
5000
tyle produktów ma w swojej ofercie GardenFlora, a my swoimi działaniami pomagamy w zwiększaniu sprzedaży.
11000
tylu bardzo mocno stargetowanych fanów udało nam się dotychczas zgromadzić dla GardenFlory
Działania w obszarze
Cele
Współpracę z GardenFlorą rozpoczęliśmy od stworzenia layoutu sklepu internetowego. Układ produktów czy przedstawienie poszczególnych pozycji z oferty miały być nie tylko efektowne graficznie, ale także intuicyjne i zgodne z zasadami UX. Klient był na tyle zadowolony z naszych projektów, że szybko rozszerzyliśmy naszą współpracę. Dostaliśmy zadanie odświeżenia CI, współpracowaliśmy przy wprowadzaniu nowej marki sygnowanej przez GardenFlorę i rozpoczęliśmy komunikację na Facebooku, która miała zbudować ekspercki wizerunek w dziedzinie ogrodnictwa.
Rezultaty
Ze współpracy przy tworzeniu layoutu sklepu internetowego obie strony były na tyle zadowolone, że postanowiliśmy znacząco rozszerzyć jej zakres. Odświeżając CI, przygotowaliśmy liczne projekty do druku. Pomagaliśmy także przy wprowadzaniu nowej marki GF Grass, tworząc mini CI. Na Facebooku w niespełna 1,5 roku osiągnęliśmy ponad 10 tysięcy fanów, mocno stargetowanych, zainteresowanych tematyką ogrodową, a wielu z nich to potencjalni klienci sklepu internetowego. Dzięki efektownym kreacjom graficznym i angażującym treściom, liczba fanów rośnie każdego dnia.