Barenbrug
Firma rodzinna Barenbrug została założona w 1904 roku w Holandii. Powstała z „pasji do trawy”, która przetrwała przez kolejne pokolenia. Swoją międzynarodową reputację zbudował w oparciu o podstawowe wartości: innowacji, jakości, marketingu i partnerstwa. W swojej ofercie posiada mieszanki traw gazonowych, na profesjonalne boiska sportowe, a także pastewnych. Misją Barenbruga jest zwiększenie zadowolenia z terenów zielonych na całym świecie.
232
Tyle mln euro wynosi sprzedaż roczna Barenbruga
18
W tylu krajach ma swoje filie Barenbrug
Działania w obszarze
Cele
Z Barenbrugiem współpracujemy od 2013 roku. Naszym pierwszym zadaniem było wprowadzenie marki na Facebooka. Z czasem, oprócz prowadzenia Facebooka zostaliśmy poproszeni o stworzenie landingpage’a www.najlepszenasionatraw.pl Miał być przejrzysty i czytelny dla odbiorcy, tak by w 3 krokach poprowadzić go do zakupu odpowiedniej mieszanki traw lub skontaktować z właściwym dostawcą. Było to o tyle trudne, że strona odnosiła do różnych zaufanych partnerów-dystrybutorów Barenbruga i miała kierować użytkownika nie tylko ze względu na wybór mieszanki, ale i lokalizację. Wymagało to od nas stworzenia specjalnego systemu przydzielania ostatecznego dostawcy ze względu na wyznaczone parametry. Gotowy już landingpage, w sezonie wspieraliśmy kampanią AdWords.
Rezultaty
W ciągu kilku lat prowadzenia fanpage’a zbudowaliśmy wizerunek eksperta. Oprócz sezonowych informacji pomocnych rolnikom i ogrodnikom, zamieszczamy specjalistyczne artykuły ekspertów Barenbrug. Stworzenie landingpage’a i jego promocja w sieci w znacznym stopniu przyczyniły się do rozpowszechnienia świadomości marki, a także zwiększenia dostępności produktu dla ostatecznego klienta. To niełatwe zadanie ze względu na skomplikowany system wdrożony na stronie, zrealizowaliśmy z powodzeniem.