adStone – agencja reklamowa, interaktywna Poznań

Zielona Budka

Zielona Budka to jedna z najstarszych marek lodów w Polsce. Wszystko zaczęło się w 1947 roku od niepozornego, zielonego kiosku, w którym wcześniej była kwiaciarnia. Edmund Plewicki – drukarz i jego przyjaciel Kazimierz Kozieł – cukiernik, rozwijali lodową pasję, by w ciągu kilku lat stać się pierwszymi lodziarzami w Stolicy! 

W latach 90. otwarto kolejne punkty Zielonej Budki, powstała nowoczesna fabryka. Od tego czasu lody Zielonej Budki można kupić w całym kraju.

 

Zielona Budka

Ciekawostka

Czy wiesz, że Zielona Budka należała kiedyś do Zbigniewa Grycana? Okazuje się, że obie strony po rozstaniu odniosły jeszcze większy sukces.

Cele

Naszym głównym zadaniem było umiejętne i angażujące poprowadzenie Social Mediów oraz zgromadzenie dużej społeczności na fanpage’u, którą następnie należało odpowiednio zainteresować w czasie "lodowego" sezonu. W tym celu prowadziliśmy kampanie, by systematycznie zwiększać grono miłośników lodowych słodkości. Organizowaliśmy dla nich liczne konkursy, często w aplikacjach. Memo “W poszukiwaniu lodów”, aplikacja “Odkryj swój smak”, komiksowy konkurs “Gdzie jest muuucia?”czy kultowy “Wakacyjny przewodnik Zielonej budki”, to tylko niektóre z nich. Oprócz zabawy na bieżąco informowaliśmy o nowych smakach lodów w zakładce “Mroźne hity tego lata”. Stworzyliśmy aplikację pogodową, w której można było sprawdzić, kiedy jest najlepsza pora na... lody!

Rezultaty

Działania dla Zielonej Budki były prowadzone sezonowo. W każdym roku współpracy, w czasie kilku miesięcy trzeba było dać wyraz energii i pełnej gamy smaków, odzwierciedlających czym są lody Zielonej Budki – prawdziwą rodzinną obsesją! Ważne było, by szybko przyciągnąć i skupić uwagę fanów. Prowadzenie angażujących i atrakcyjnych konkursów pozwalało zatrzymać ich na dłużej. Konkurs “Wakacyjny przewodnik Zielonej Budki”, w którym uczestnicy mieli za zadanie wgrać do aplikacji zdjęcie polecanego przez siebie miejsca, zaznaczyć je na mapie i napisać dlaczego warto się do niego wybrać, doczekał się kilku edycji! Udowodniliśmy, jak ważna jest atmosfera i komunikacja wokół produktu.

Zainteresowany? Sprawdź ofertę