Time Trend
Sieć salonów, która funkcjonuje na rynku od 20 lat, początkowo pod nazwą Zibi, a od 2006 roku jako Time Trend. Swoim klientom oferuje największy wybór zegarków światowych marek. Bogaty asortyment zaspokaja gusta najbardziej wymagających osób. W ciągu kilku lat swojej działalności, Time Trend otworzył 98 sklepów stacjonarnych i rozwinął sklep internetowy. W dużej mierze dzięki temu stał się liderem na polskim rynku czasomierzy.
![Time Trend](https://www.adstone.pl/wp-content/uploads/mockup_750x620-4.png)
Ciekawostka
Time Trend już od wielu lat jest dystrybutorem tak znamienitych marek, jak Atlantic, Bulova, Festina, Casio, Lacoste, Lorus czy Armani
Działania w obszarze
Cele
Nasze zadanie polegało na prowadzeniu sprawnej komunikacji na profilu Facebook. Codzienne przygotowywanie interesujących treści i grafik miało angażować jak największą liczbę fanów. Klientowi zależało również na nowoczesnym i spójnym Key Visualu, uwzględniającym specyfikę branży. W komunikacji musieliśmy skupić się na prezentowaniu oferty, a także przeprowadzaniu konkursów, które zachęcą fanów do aktywności na fanpage’u Time Trend.
Rezultaty
Opracowaliśmy kilka koncepcji konkursowych, które następnie wdrażaliśmy w życie jako aplikacje podpięte do fanpage’a. Najpopularniejsze związane były z uczestnictwem Krzysztofa Hołowczyca, ambasadora marki Atlantic, w Rajdzie Dakar. Poprzez działania na Facebooku promowaliśmy produkty, wspierając sprzedaż salonową i online oraz pełniliśmy rolę Customer Care. Dodatkowo wraz z klientem opracowaliśmy kilka artykułów, które zamieszczono w sieci oraz plakaty promocyjne zdobiące ściany salonów Time Trend. Dzięki naszym działaniom i rzetelnej obsłudze, profil Time Trend został uwzględniony w raporcie Sotrender Fanpage Trends w 2017 roku.