adStone

Time Trend

Sieć salonów, która funkcjonuje na rynku od 20 lat, początkowo pod nazwą Zibi, a od 2006 roku jako Time Trend. Swoim klientom oferuje największy wybór zegarków światowych marek. Bogaty asortyment zaspokaja gusta najbardziej wymagających osób. W ciągu kilku lat swojej działalności, Time Trend otworzył 98 sklepów stacjonarnych i rozwinął sklep internetowy. W dużej mierze dzięki temu stał się liderem na polskim rynku czasomierzy.

 

Time Trend

Ciekawostka

Time Trend już od wielu lat jest dystrybutorem tak znamienitych marek, jak Atlantic, Bulova, Festina, Casio, Lacoste, Lorus czy Armani

Cele

Nasze zadanie polegało na prowadzeniu sprawnej komunikacji na profilu Facebook. Codzienne przygotowywanie interesujących treści i grafik miało angażować jak największą liczbę fanów. Klientowi zależało również na nowoczesnym i spójnym Key Visualu, uwzględniającym specyfikę branży. W komunikacji musieliśmy skupić się na prezentowaniu oferty, a także przeprowadzaniu konkursów, które zachęcą fanów do aktywności na fanpage’u Time Trend.

Rezultaty

Opracowaliśmy kilka koncepcji konkursowych, które następnie wdrażaliśmy w życie jako aplikacje podpięte do fanpage’a. Najpopularniejsze związane były z uczestnictwem Krzysztofa Hołowczyca, ambasadora marki Atlantic, w Rajdzie Dakar. Poprzez działania na Facebooku promowaliśmy produkty, wspierając sprzedaż salonową i online oraz pełniliśmy rolę Customer Care. Dodatkowo wraz z klientem opracowaliśmy kilka artykułów, które zamieszczono w sieci oraz plakaty promocyjne zdobiące ściany salonów Time Trend. Dzięki naszym działaniom i rzetelnej obsłudze, profil Time Trend został uwzględniony w raporcie Sotrender Fanpage Trends w 2017 roku.

Zainteresowany? Sprawdź ofertę