adStone

Owocowa Rozkosz

Owocowa Rozkosz to marka duńskiej grupy Scandic Food. W Polsce obecna od 1996 roku. Większość produkcji przeznacza na eksport.

Na polskim rynku oferuje przetwory owocowe, liofilizaty i mieszanki do wypieku chleba bez mąki. W sklepach szukajcie dżemów marki Owocowa Rozkosz oraz mieszanek do wypieku chleba i batonów granola Spiżarni Babuni.

Owocowa Rozkosz

Zobacz także

zapoznaj się z innymi realizacjami naszego autorstwa

Cele

Podstawą działań był prowadzony na Facebooku fanpage. Przygotowaliśmy też infografiki i wideo na ich podstawie, które w atrakcyjny wizualnie a zarazem zwięzły sposób przedstawiały informacje o nowych produktach. Ponadto organizowaliśmy konkursy tematycznie związane z produktami. Nowe smaki dżemów czy produkty – mieszanki do wypieku chleba lub granola do przygotowania batonów były wysyłane blogerom kulinarnym do zaopiniowania. Równolegle, tworzyliśmy notki prasowe informujące o kolejnych nowościach. Pozwoliło to na uzyskanie efektu synergii i zaowocowało licznymi publikacjami i informacjami o produkcie w sieci.

Rezultaty

Marka chętnie angażowała się w inicjatywy biegowe. Wpisywało się to w jej DNA – podwyższona zawartość owoców w dżemach i dobry skład zobowiązywały, by wspierać aktywny tryb życia. Udało się po części “odczarować” wizerunek samych dżemów jako słodkiej i niekoniecznie zdrowej przekąski, by przekuć na smaczny i wysokoenergetyczny dodatek do śniadania. Węglowodany to istotny składnik śniadania biegacza. Powstał też produkt dedykowany dla tej grupy. Dzięki otwartości marki, zdobytemu zaufaniu konsumentów i aktywnie prowadzonej komunikacji udało nam się stworzyć zaangażowaną społeczność, której wielu członków chętnie stawało się ambasadorami marki.

Zainteresowany? Sprawdź ofertę