
Natalia Woltman
Chciała być tropicielem literówek i przecinków w wydawnictwie, a zajmuje się… komponowaniem strategii komunikacyjnej dla swoich klientów. Tu szczypta social mediów, tam garść informacji prasowych, a do tego odrobina graficznych kreacji. Wszystko po to, by zgotować niepowtarzalną symfonię marketingowych smaczków.
Nie lubi nudy, dlatego codziennie doładowuje swoją wyobraźnię książkami, filmami i muzyką, które uważa za najlepsze źródła inspiracji. Niczym Sherlock Holmes szuka dobrych pomysłów i rozwiązuje zagadki reklamowe z precyzją Herkulesa Poirot 😊
Specjalizacje

Zyguła – case study
ZYGUŁA Wędliny od Rodziny to firma zajmująca się rzeźnictwem od niemal 30 lat. Poza stworzeniem nowej strony internetowej, od maja 2017 roku wspieramy zakład ze Zbąszynka działaniami na Facebooku.

Fuzja smaków, aromatów i… komunikacji Hendrick’s Gin
Zajmijmy się jedną z najoryginalniejszych destylarni ginu, a konkretniej jej sposobem komunikacji z klientami. Domyślacie się, o jakiej marce mówimy? Oczywiście o Hendrick’s Gin!