adStone

Filip Błajet

Filip Błajet

Były Project Manager w adStone

Marzył, żeby zostać piłkarzem, planował zostać dziennikarzem, a został marketingowcem. Kilka w social media, dbając o zadowolenie klientów i ich grupy docelowej. W kampaniach reklamowych wyklucza niepracującą szlachtę i targetuje z dokładnością do jednego kilometra. Dziennikarskie zacięcie wykorzystuje tworząc copywriterskie treści.

Ogląda tyle meczów angielskiej Premier League, ile tylko potrafi. Zadeklarowany fan Manchesteu United. Żeby nie zyskać miana sezonowca, zaczął kibicować po przegranym meczu z Rio de Janeiro Marzy o świecie bez clickbaitów. Najbardziej w życiu brakuje mu czasu, dlatego chciałby, żeby doba miała 36 godzin.

Międzychód – case study

Międzychód – case study

Międzychód to firma lokalna z ponad 100-letnią tradycją, która stawia przede wszystkim na wysoką jakość swoich produktów, przykładając ogromną wagę do ich składu i smaku, dzięki czemu wyróżnia się na polskim rynku FMCG.

Filip Błajet
14 marca 2018
GardenFlora – case study

GardenFlora – case study

GardenFlora to jedna z największych w Polsce hurtowni i sklepów ogrodniczych. W jaki sposób pomagamy zwiększać sprzedaż, działając w social media?

Filip Błajet
12 marca 2018